Albinele după o lună

După aproape o lună în noua lor casă de tip Warre, albinele par să o ducă bine:

În imaginile de mai jos mă puteți vedea cum:

  • aprind noua afumătoare primită de la Adi,
  • afum puțin albinele,
  • le țin la pozat,
  • dau cu niște uleiuri esențiale anti-varroa,
  • închid stupul la loc.

25 de comentarii

  1. Frumoasă căsuța pentru albine și grija voastră pentru ele! Așteptăm poze viitoare cu albinele muncitoare din Stanciova.

      • Uleiul l-ai facut tu sau l-ai cumparat? Prefer un astfel de ulei decat chimicale si am mare nevoie. (Am reconditionat niste stupi vechi si vreau sa ii botez cu niste uleiuri antivaroa).

          • Acum urmeaza alta intrebare. :)) De la ce magazin le cumpara? Sunt gata preparate, le prepari tu? (Si eu sunt din TM, deci mi-e usor sa le iau din aceleasi magazine naturiste…:))

          • Le cumpără cam de la orice magazin naturist. Când suntem prin Timișoara, stăm în zona Traian, deci mai des merge pe acolo. Am văzut-o intrând în magazinul naturist din Traian (lângă stația de tramvai), în magazinul naturist vis-a-vis de piața Badea Cârțan, dar și în altele. Sunt gata preparate.

Lasă un comentariu