Grădina, din primăvară până în vară. Partea I – martie

Am vrut să vă arătăm poze cu ce facem prin grădină de la începutul lui martie, dar n-am ajuns. Am vrut apoi să punem poze cu ce-am făcut în martie și aprilie, dar într-un final voi pune câteva galerii cu pozele din martie până la sfârșitul lunii mai. Uitându-mă la poze mă minunez, din nou, cât de verde a devenit totul și cât de productiv e un petec de pământ.

Dar vă las cu pozele, fiecare cu o mică descriere. Dați cu mouse-ul peste poză pentru descriere.

Urmează pozele din aprilie.

2 comentarii

  1. Bine v am găsit! Nici nu va imaginați ce bucurie imi face comunicarea cu dvs. Sunt la pensie de anul trecut. Visul visurilor mele ar fi fost să am bani pt a putea cumpăra o Căsuța cu putina grădină, cu cativa pomi fructiferi și o fântână. Si lângă pădure…
    Sunt singura. Poate mă puteți ajuta sa inchiriez ceva acolo la dvs,să particip cu pensia mea la nevoile comunitatii.
    Sunt cadru medical si aș putea ajuta si in acest sens. As putea ajuta si in sectorul animalelor pt ca pur si simplu le ador. Iar permafrostul pare un cadou divin. Am emoții. Aștept răspuns .
    Să fiți sănătoși!
    Kate

Lasă un comentariu