Grădina, din primăvară până în vară. Partea I – martie

Am vrut să vă arătăm poze cu ce facem prin grădină de la începutul lui martie, dar n-am ajuns. Am vrut apoi să punem poze cu ce-am făcut în martie și aprilie, dar într-un final voi pune câteva galerii cu pozele din martie până la sfârșitul lunii mai. Uitându-mă la poze mă minunez, din nou, cât de verde a devenit totul și cât de productiv e un petec de pământ.

Dar vă las cu pozele, fiecare cu o mică descriere. Dați cu mouse-ul peste poză pentru descriere.

Urmează pozele din aprilie.

Un comentariu

Lasă un răspuns

