Tabara de Couchsurfing la Stanciova

Întrerup programul de ne-scris-nimic-pe-blog cu un anunț important :)

În perioada 1-4 iunie 2012 va avea loc la Stanciova tabăra de Couchsurfing „Stanciova Village Camp 2012„.

Adică vine lume călătoare și schimbă canapelele pe care se cazează de obicei cu un cort în spatele școlii din Stanciova, mănâncă alimente locale, se plimbă cu bicicletele prin zonă, se uită la filme în aer liber, participă la workshopuri de făcut gulaș, brânză, construcții naturale, felting și origami și nu în ultimul rând, un workshop de săpunărit, susținut de subsemnata.

Vă invităm, așadar, pe la Stanciova în weekendul ce vine. Dacă doriți să stați peste noapte ar fi bine să vă înscrieți și să aduceți un cort, dar atenție, locurile sunt limitate. Aici puteți vedea cine și-a anunțat deja participarea.

Programul complet îl puteți citi aici (în engleză) și tot pe blogul taberei găsiți toate informațiile de care aveți nevoie.

3 comentarii

  1. imi cer scuze pt nestiinta. azi am dat din intamplare (fericita, zic eu) peste blog-ul vostru si am dori sa venim, eu si trei prieteni, de duminica (3 iunie) la tabara voastra. am facut si inscrierile, insa n-am prea stiu ce inseamna prescurtarile CS, BW si HC. asa ca am omis sa spun ceva legat de ele. asta inseamna ca inregistrarea a fost luata in calcul sau nu? cum as putea rectifica, dupa ce aflu la ce se refera? merci frumos, venera

Lasă un comentariu