Stanciova in Serbia

(Articol scris de Iris) Membrii comunitatii nu stau doar in Stanciova, ci duc tainele acesteia si in Serbia, mai exact in Bela Crkva. Ne-am uitat prin imprejurimi, am cumparat mancaruri loocale, cum ar fi Cipiripi si pleskavita. Am mers cu Bacul ( nu, nu examenul ) un vaporas care, pe langa oameni, duce si masini sau motociclete. Am facut multe poze si am dormit in niste corturi care aveau conditii foarte bune ( lasand la o parte pasarile care tipau si vapoarele cu pietre care scartaiau). Am mers si la un izvor, am luat apa si am intalnit localnici. Am fost si in cetatea Ram, o minunata cetate in care am intalnit doua mici si stralucitoare salamandre. In ultima zi am vizitat o manastire foarte frumoasa, iar Anselm si Flavius, si ultima, dar nu cea din urma, Soric s-au incumetat sa vada si castelul de pe un deal foarte inalt. Iar acum, sa privim niste poze.                                                                                                                                                                                                 ImageImageFotografie0645Fotografie0674Image15

Lasă un răspuns

