clacă, lemne sau bancul cu indienii…

ştiţi bancul cu indienii şi iarna grea? DA…NU…. oricum o sa vi-l spun…

Un trib de indieni adunau lemne pentru iarna la poalele unui munte. Intr-o zi, Ochi-de-Vultur, seful tribului il trimite pe Iute-de-picior pana in varful muntelui unde era o statie meteorologica sa intrebe daca va fi o iarna grea, ca sa stie cate lemne sa adune.
Ajunge Iute-de-picior in varf si il intreaba pe meteorologul de serviciu:
– Domnule, va fi o iarna grea?
Meteorologul se duce in spatele cabanei si se intoarce dupa 5 minute.
– Da, pot sa spun ca va fi o iarna grea.
A doua si a treia zi povestea se repeta, pentru ca Ochi-de-Vultur voia sa stie sigur daca va fi o iarna grea. A patra zi:
– Iute-de-picior, mai du-te odata la meteorologul ala si intreaba-l daca va fi o iarna foarte, foarte grea pentru ca n-am chef sa adunam prea multe lemne degeaba.
Pleaca Iute-de-picior intr-un suflet si il intreaba pe meteorolog:
– Domnu’, iar m-a trimis sefu’ ca vrea sa fie sigur ca va fi o iarna foarte, foarte grea…
– Da, bine, asteapta putin…
Se duce in spatele cabanei si dupa cinci minute se intoarce:
– Da ma, va fi o iarna extraordinar de grea.
– Da dumneata cum iti dai seama?
– Hai sa-ti arat!
Merge Iute-de-picior in spatele cabanei, iar meteorologul ii spune:
– Uite, vezi tribul ala de indieni cate lemne aduna? Inseamna ca va fi o iarna foarte, foarte grea…IMG_0054

tot aşa şi noi…
am primit două căruţe de lemne contra pregătire la matematică, am cumpărat alte două căruţe mari cu lemne de pădure, plus una de uscături…
după lupte seculare care au durat aproape o lună, le-am tăiat cu drujba, împreună cu Gab.
după alte câteva săptămâni i-am convocat pe Mihai şi Paul care m-au ajutat să le sparg…

IMG_0072 IMG_0071iar sâmbătă a fost ziua cea mare… le-am băgat în şopru!
ziua de sâmbătă a fost rezervată pentru claca de curăţat grădinile dar… fiind aşa de harnici cu toţii (Cristina, Paul, Gab, Irina, Brânduşa, Hanselm, două voluntare EVS de la Teo plus un cuplu drăguţ din oraş) am reuşit să terminăm mai repede…

după Brunch-ul comun a fost o perioadă de acalmie dar…. am aflat lucruri interesante despre Georgia şi Letonia. Tbilisi nu e chiar aşa departe…IMG_0066

spre seară au început să apară participanţii de la Piaţa Lucrurilor Libere… maşina lu Flavius plină de fete, Teodora şi Dragoş, Miri cu nuci şi Ovidiu cu damigeana, Adi cu bere şi în final, pe biciclete Flavius cu pretena…

am început timid dar s-a terminat vijelios şi victorios cu TOATE LEMNELE ÎNĂUNTRU, LA SCUTEALĂ!!!IMG_0093

evident că spre seară s-a lăsat cu multă bere şi ţuică dar asta nu spunem la nimeni…

mulţumim tuturor participanţilor!
PS dacă am uitat ceva, completaţi-mă
Cris, Brînduşa, poze, vă rog.

3 comentarii

  1. Foarte bună relatare!
    Aș menționa și că am făcut primul strat înălțat lângă casa asociației, ca să fie pregătit pentru la primăvară. Am bănuiala că Brândușa și Anselm vor grădinări cu spor. Poate chiar și Flavius :)

Lasă un răspuns

