galerie Fotoblog: pe lângă casă, în august

În sfârșit, în sfârșit avem baterii la aparat! Aproape că a trecut vara iar eu n-am fotografiat grădina. Începusem să intru în panică, mai ales că toate bateriile pe care le cumpăram erau proaste și nu funcționau defel. Noroc cu Thomas care a adus ieri unele ca lumea de la Timișoara.

Vreau să mărturisesc că de când am ajuns la Stanciova curtea și grădina din anul ăsta îmi plac cel mai mult. E drept că am neglijat profund o parte din grădină, ceea ce a afectat-o pe alocuri, mai ales acum de când nu mai plouă și e caniculă. Se pare că mulciul nu ajută la nesfârșit. Roșiile din spate, porumbul sădit prea târziu și fasolea sunt cam perpelite. Dar e în regulă. Sunt atâtea plante frumoase, toate cu personalitatea lor, că n-am putut să nu vi le arăt și vouă.

Iar pe lângă grădină – chiar foarte aproape – ne-am făcut și nouă un locșor plăcut: un umbrar din viță de vie cu zorele, păsări, trifoi, pisic și prieteni.

Gata, vă las cu imaginile.

DSCF0914

8 comentarii

  1. Bai dar sunteti niste oraseni puturosi mutati la sat…. numai buruieni in „gradina”, ia veniti la Muzeul Satului Banatean sa vedeti gradini de legume langa casele taranesti lucrate de ingrijitori. Pentru curiosi, gradinile alea sunt aprobate de director si recolta o strang cei ce au lucrat, pe director il impresioneaza doar sa isi caste ochii turistii sa aiba ce vedea. Sau mereti intr-un sat de gospodari sa vedeti ce inseamna pamant lucrat, agricultura in toata regula. O buruiana n-are voie sa se vada. Mai intrebati batrani din sat cum se cultiva si cum se da cu sapa sa moara buruienile.

    • Diferența și diversitatea sunt de dorit, zic eu. Ar fi plictisitor să fie totul la fel. Iar despre faptul că ne facem de râs, doar tu pari să trăiești cu impresia asta, deci ar fi toate șansele ca problema să fie a ta.

    • Ionut, cu tot respectul, daca nu-ti place ce vezi pe un blog nu te pune nimeni sa revii.

      Pe mine, de exemplu, ma doare sufletul sa vad pamantul dezgolit pe langa plantele alea din linkul pe care ni l-ai dat. Linii drepte, gazon si beton. Productie, poate, dar cu cata munca? Si cat de rezilienta e gradina aia? Daca proprietarii sunt plecati timp de 10 zile, plantele se descurca sau nu singure? As avea si mai multe de comentat caci nu e pe placul meu, dar chiar nu-mi pierd timpul cu asta.

      Da, preferam sa nu dam la sapa pentru ca stim ca se poate si fara si se poate bine. Iar in timpul ala facem lucruri mai utile si/sau mai placute. Asta e filosofia noastra, iar pamantul pe care traim e bun cu noi. Ne ofera cat avem nevoie si chiar mult mai mult. Tot ce facem facem de placere si cu drag.

      Asadar, daca asta ti se pare un lucru rau si care ne face de „rasul lumii”, sa-ti fie de bine.

  2. Foarte frumos ,mie mi-a placut tot ce am vazut inclusiv ,,buruienile”.Pana la urma tot ce are viata trebuie respectat iar asa zisele buruieni au si ele viata.Cred ca sunteti niste oameni care stiti sa traiti frumos .Cat despre cei care fac comentarii rautacioase ati putea sa la dati un raspuns scurt care suna cam asa: nu-i treaba magarului de unde beau oile apa.

  3. Minunat, imi place tare si ma inspira adinc casuta si gradina voastra!Eu m-am nascut si copilarit la tara, si recunosc ca uram buruienile astea cind trebuia sa le smulg,sa fac curat in gradina si-mi doream enorm sa traiesc la oras si inca la bloc, ce prostie!!! Si cum visul mi s-a implinit (acum ca stau la oras de mai bine de 7 ani), incep sa ma inunde pustietatea si ma trag radacinile inapoi, chiar daca satul meu nu mai e ce-a fost odata!!!Mai stau un pic la oras,cit sa-l conving pe iubitul meu orasean sa traim la tara si-mi umplu valiza cu toate ideile mele si cu noile cunostinte de permacultura si casa de cob si tot din astea,sa le pun in practica si sa revolutionez si sa reinviu satul meu natal si oamenii disperati de acolo,care sunt sufocati de atita prasit!
    Imi place ceea ce faceti si va admir cu toata sinceritatea!
    Toate bune!

Lasă un răspuns

