Atelier de pictură în Gogenova

Marți, 9 iulie, a venit la Stanciova Martin Nagy, profesor de arte plastice implicat în numeroase proiecte social-educaționale în Statele Unite și în alte țări (web1, web2, web3, web4, web5).

Ne-am strâns în Gogenova, ”în față la domnu’ Paul” vreo 20 de copii și adulți și prima dată am aruncat o privire la casa pompei.

1013558_10151706125454824_1059738103_n

Apoi ne-am pus la ”givan” – ce funcție are clădirea, de ce e importantă apa, ce am putea desena pe această temă. Rezultatele brainstormingului au fost puse pe o coală de hârtie.

0203Apoi Martin a trasat cu creta o parte din imagini pe zidul gri.

05 Am învățat să amestecăm culorile – tot ce se vede a fost creat din culori acrilice primare (roșu, galben, albastru|) plus alb și negru.

06

Și apoi a început marea coloreală!

Aici e rezultatul aproape final.

14

2 comentarii

Lasă un răspuns

