Vara cu Arik de la Stanciova

In zilele de 20 – 21 august au fost şi anul acesta 2 zile de şcoală de vară pentru copii din Stanciova cu coordonarea Cristinei Capotescu.

Luni 20 august după introducerea în povestea lui Arik, scrisă de Ioana Nicolaie, când ajunge Arik şi tovarăşii lui pe tărâmul de ciocolată, popas din călătoria lui Arik de căutare a fraţilor lui capturaţi de viespile de fum, am reprodus şi noi Marea Ciocolaterie a lui Moş Cârţ, alias Marele Maiestru al Ciocolatei.

La Marea Ciocolaterie din Şcoala Stanciova, fiecare copil a creat o compoziţie dulce, proprie din biscuiţi asortaţi (donaţie primită de Teo), cremă de ciocolată, frişcă şi fructe.

Această prezentare necesită JavaScript.

La sfârşitul programului am făcut un pic de mişcare cu mingea.

Luni seara la cinematograful deja consacrat de pe izlazul din Gogenova (“cartier” al Stanciovei), am făcut şi proiecţia muzică-lu-lui “Sunetul Muzicii” care l-am folosit şi în programul cu copii de a doua zi. Înaintea rulării filmului, un vizitator aflat la Gab şi Irina a făcut o prezentare cu imagini de la întâlnirea anuală Global Ecovillage Network din Ungaria şi încă câteva Ecovillage-uri din Ungaria pe care le vizitase, ocazie cu care am repovestit şi noi istoria Stanciova – Ecovillge.

Marţi 21 august la Şcoala de Vară l-am desenat pe Arik în timp ce câţiva dintre copii au citit pentru ceilalţi continuarea poveştii lui Arik. În ultima parte am proiectat momentele mai importante şi “spumoase” ale Sunetului Muzicii şi am cântat cu toţii cântecelele din film “Lucrurile mele preferate” şi “Cântecul gamei”.

Lasă un răspuns

