Remarcă a lui Jupa care m-a pus pe gânduri

Azi ne-am plimbat vreo trei ore prin pădure cu Irina și cu Simi (cățelul). Tare frumos. Și am constatat că-i destul de mare pădurea, n-am ajuns decât pe la jumătatea ei, după estimările noastre.

În drum spre pădure ne-am oprit la magazinul lui Ilie pentru biscuiți, și eu rămânând afară cu Simi, am avut ocazia să stau un pic de vorbă cu Jupa, un vecin destul de glumeț.

El mi-a spus printre altele că a auzit cum că m-am făcut profesor de teologie. Haha! Desigur că am infirmat presupusul zvon.

După aia, tot rumegând eu treaba m-am gândit eu că ar putea avea legătură cu faptul că eu și Irina ne-am apucat de curând să dăm ore copiilor din sat.

Noi am zis inițial că avem de gând îi învățăm să deseneze, să lucreze cu calculatorul, dar că îi ajutăm și cu orice altceva putem, cum ar fi cu temele pentru școală. Dar până la urmă am ajuns să facem în mare parte doar teme. Se pare că de asta au nevoie cel mai mult.

Dar totuși, de unde treaba cu teologia? Considerând că educația asta formală care se practică în școlile civilizate este tot o formă de îndoctrinare, ar avea sens, ca și glumă. Cu siguranță m-aș aștepta la o glumă atât de subtilă din partea vreunui prieten apropiat, dar nu de la Jupa. Probabil că a venit direct din subconștient. Dar conținutul rămâne. Și el înțelege la fel de bine ca mine că atât școala cât și biserca predică fiecare câte o doctrină.

Așadar, particip și eu la îndoctrinarea cu pricina prin faptul că-i ajut cu temele.

Sau poate, așa cum a zis Irina, gluma a plecat doar de faptul că am barbă :) Totuși, faptul că am interpretat-o așa spune câte ceva despre felul în care văd eu treaba, și ăsta-i un bun motiv pentru a scrie pe net.


Disclaimer: Punctele de vedere și opiniile exprimate aici îmi aparțin personal, nu implică pe nimeni altcineva, și îmi asum toată responsabilitatea pentru ele.

13 comentarii

  1. Bai Gab, m-am intalnit si eu cu Jupa (in vis, cutremur si mustata…) si m-a anuntat ca vei fi arhitectul sef a Catedralei Mântuirii Neamului Românesc… Ai facut cumva o cusca noua lui Simion Linux 10.10 (nu l-am vazut de mult pe catel, poate a crescut si e varianta mai noua acum) sau ai schimbat vreo tigla crapata de pe un cotet ????

    Nu l-ai intreabat ce face Aranka…?

    • Da, cățelul a crescut la o versiune nouă. Chiar 11.10 deja. Dar cușca lui este în continuare cea veche, făcută din stupi… Dacă tot n-am albine.

      Pe Jupa nu l-am întrebat de Aranka. Crezi că ar trebui?

      Să vezi ce vin bun a ieșit. De-abia aștept să facem o degustare.

  2. Hmm… Profesor de teologie. Nu e un zvon neasteptat potrivit tie, si in plus, pare cam plictisitor…
    Mai bine profesor de arte culinare! Imi si imaginez, restaurantul minunat a lui Gab face cel mai bun porc la gratar, numit si Porc a la Gab… Ador porcul la gratar! Oare cum te-ai descurca la el?!
    Da! O sa fac un documentar despre asta!
    Gab
    profesor de teologie- profesor de arte culinare
    Daa!

  3. Suna bine ca cineva sa faca temele cu copii din Stanciova…sper sa fie din ce in ce mai multi care isi fac temele si isi continua studiile…In alta ordine de idei imi pare rau ca nu am ajuns in padure weekendul asta, vremea era destul de placuta pentru plimbare.

Lasă un răspuns

