Intalnirile cu Apolodor la Stanciova (via cristinacapotescu)

Intalnirile cu Apolodor la Stanciova Asa cum am promis ne-am reantalnit la Stanciova cu Apolodor. De data asta din 16 pana in 28 august 2011. In fiecare zi, in afara de duminici, de la ora 10 la 12,13 am fost in calitate de coordonator si responsabil principal impreuna cu copii, Marian A. si in unele zile punctual cu alti voluntari din asociatie Sebastian C., Cristina D., vizitatori Neall, Raluca, l … Read More

via cristinacapotescu

4 comentarii

  1. Serios! Ok, am o poveste pentru voi!
    A fost odata un pitic imaginar pecare il chema Luni. Cand mergea la picnic de ora 10 cu fratii lui a intalnit o doamna cu caciulita, inalta si slabuta ce il spiona. Ea i se parea piticului bebe cea mai frumoasa doamna fiindca nu mai exista alta doamna pitic asa inalta si splendida. Nu, nu mai existe nici o doamna pitic acolo. El a tacut. Se plimba incolo si-ncoace ca sa o oboseasca. Vroia sa o prinda mai mult decat orice. Semana oarecum cu el. Nu era o pestisoara adorabila, nu ave peste 7 ani. Va las sa ghiciti cine era.

  2. Mi-e personal mi-a plâcut foarte mult in cele 2sâptâmăni.M-am atașat de acei copii,am vâzut bucurie pe fețele lor,bucuria de multe ori lipsește în cadru familiei.MARIA. C. a lucrat cu toată inima ei.Astăzi copii întreabă de apolodor și își aduc aminte de frumoasele zile petrecute împreunâ.

Lasă un răspuns

