Un altfel de eveniment :)

În vremurile când eram expertă în dezvoltare rurală, circula prin birouri sub formă de glumă zicala ”pe oamenii aia nu îi prinzi, trebuie să le fete vaca”. Ieri nu am fost nici eu de găsit, mobilul a fost descărcat toată după-amiaza pentru că am așteptat și eu să ne fete vaca. Și jur că a fost foarte interesant!

Nu o să stric povestea spunând-o pe blog, vă aștept în șură să v-o spun pe îndelete. Doar v-o prezint pe Florica așa cum arăta azi azi dimineață, frumos gătită (linsă) de mămica ei:

2 comentarii

  1. sa va traiasca vacuta! e draguta ! sa stii ca e frumos la tara…din pacate eu nu mai am atatea animale si mi-e dor de vremurile alea…prin anii `90 am avut vreo 6 vaci in acelasi loc….2 mame, un tauras, o vacuta-domnisoara, 2 gemene. fiecare avea nume… si acum am in minte imaginea cand a venit pe lume taurasul….aveam vreo 8 ani si nu ma clinteam de langa el, il mangaiam, ii dadeam sa manance, il curatam…. e minunat sa simti adevarata viata de la tara!

  2. Eu am 8 ani si am 6 pisicute, un catel pe care-l iubesc mai mult decat pa toate la un loc si il cheama Codita, o gramada de gaini pe care, nu stiu din ce motiv, abia astept sa le manance cineva, dar nu eu, un cocosel si 3 iepuri care s-au facut uriasi! Eu as prefera sa raman cu cutu. Apropo de vaci, vacuta mea preferata( Florina )a fatat un vitelus care arata ca si ea.

Lasă un răspuns

