24 iulie – cum a fost

Ne-am adunat pe la 11 jumătate și am început… cu o mică pauză de cafea și o gustarică spaniolă pregatită de Gema, voluntara din Madrid. ”Tortilla de patata” au fost absolut delicioase și ne-am propus să le facem subiectul principal al unui alt atelier (cartofi, ceapă și ouă se găsesc din belșug în Stanciova).

Propunerea mea a fost să ne împărțim în 3 grupe. Echipa ”Clasică” a fost formată majoritar din băieți și s-a ocupat de dovlecei în formă pane plus… ”legumele” de rezervă ce le-am pus pe grătar. Echipa ”Exotică” a creat o mîncărică de dovlecei cu curry și fulgi de cocos ornată cu dovlecei rotunzi prăjiți. Echipa ”Creativă” s-a ocupat de umplerea dovleceilor cu compoziții cât de cât diferite – în mare brânză cu variațiuni ierboase și condimentate.

Rezultatele au fost absolut delicioase și s-au mâncat pe îndelete :)

5 comentarii

  1. Pfoai, ce nebunie! Arata super, cred ca mirosea si mai bine iar de gust nu mai vorbesc… Faceti un bis si pentru cand revenim noi? Eu sunt curioasa de manacica exotica…

    Niam- niam!

Lasă un răspuns

