Se apropie vremea dovleceilor…

Daca vi s-a părut ca au fost multe rețete cu leurdă pe site, stați să vedeți ce nebunie o să fie cu dovleceii! De când m-am reîntors la Stanciova îi pândesc în fiecare zi și abia aștept să crească. Sâmbătă am cules primii dovlecei de vreo 7-8 cm și i-am pus în tava cu friptură (pe lângă cantități generoase de vin alb și rozmarin). Mmmm, ce buni au fost. Și acesta e doar începutul sezonului, timp de vreo 2 luni nu o să știm ce să mai facem cu atât de mulți. Și atunci să vedeți ce de rețete :)

10 comentarii

  1. Dovlecei pane, sufleu de dovlecei, chiftele de dovleci, dovlecel cu curry si cocos, oferim si retete si in curand si dovlecei doritorilor, ca o sa avem si noi supraproductie cred, de aia am exersat atatea retete cu dovlecei de cand stam in Stanciova. In plus, mai e varianta de dovlecei in sare si dovlecei murati, sic ;)

  2. Adaug dovlecei umpluti cu branza framantata, dovlecei umpluti cu carne, musaca de dovlecei cu cartofi, salata de dovlecei (in stilul celei de vinete) si supa de dovlecei rasi cu lapte (reteta de la d-na Tinca). Cu aceasta ocazie propun si o conspiratie a dovleceilor: dupa ce ne-am laudat pe blog, pastram retetele secrete si le dezvaluim doar celor care ne viziteaza personal :D

  3. Ah, am uitat de sosurile din dovlecei pentru paste: dovlecei cubulete cu smantana si busuioc, dovlecei stil chinezesc cu sos de soia, cu sos de rosii sau cu sos de curry verde cu lamaie.

  4. eu îi dau pe răzătoare, îi las un pic apoi îi storc de zeama… îi amestec cu un ou și puțină făină și fac chifteluțe…

Lasă un răspuns

