Hotel Cucurigu

Acum câteva săptămâni participat la o măreață lucrare colectivă: Paul și Cristina, vecinii noștri, au hotărât să elibereze un colț de prin spatele curții pentru a construi marele coteț de găini ouătoare. Și cum noi ne-am hotărât că nu mai luăm capră, precum ne bătea serios gândul, am primit tentanta ofertă să ținem câteva găini în gazdă, la vecini.

Așadar, într-o după-amiază călduroasă de sâmbătă, parcă, Paul, Cristina, noi doi împreună cu încă doi amici ai lor și cu francezul de servici în Stanciova, Alban, ne-am apucat să curățăm locul. După cum arăta, părea că vom lucra vreo două zile ca să finalizăm treaba, dar cum unde-s mulți puterea crește, totul a mers mult mai repede decât ne-am așteptat.

Locul e la fix pentru găini, sub un corcoduș mare, cu pământul plin de chestii organice în care să râșcâie după pofta inimii. A fost curățat de chestii inutile, parii au fost bătuți, gardul ridicat, cotețul – într-un fost dulap de haine, apoi de scule–amenajat ca un hotel de lux, am terminat înainte de apusul soarelui cu veselie și fără să obosim nicicare. Lore a mai gătit niște paste, am mai gustat niște brânză locală, șuncă și bere și-apoi laptele de pasăre- mai târziu, la un foc de tabără în care-a ars o mare parte din lemnăria curățată înainte.

Acum, că Paul a mai făcut ultimele retușuri la coteț, așteptăm cu drag locuitoarele ouătoare ale cotețului, și desigur un falnic cocoș.

11 comentarii

    • Adrian, din păcate cel puțin noi doi nu putem să ne uităm pe youtube în perioada asta a lunii (și în rest facem economie :) ). E netul prea încet la Stanciova.

  1. Daca cineva are vreo doua gaini in plus, le primim cu drag :) se pare ca e o problema cu gainile, toata lumea vrea sa dea pui si nu gaini. Speram sa populam totusi cat de curand zona, mai ales ca l-am instalat si pe Codita paznic iar iepurasii , vecinii viitoarelor gaini deja au sosit.

  2. …şi când găinile-or vedea primirea ospitalieră şi cazarea de bun gust, vor invita şi altele…

    Bravo, oameni harnici!

  3. gainile o sa vina curand… dar la maincarea pentru gaini nu se gandeste nimeni? ar trebui sa facem rost si de asta…

    • eu ma gandesc si la mancarea lor… ce bunatatr de resturi de salata si ridichi am aruncat ieri, tare mi-a parut rau ca tura asta nu vor avea norocul să se transforme în ouă :)

      Acuma serios: luăm și-un sac de boabe, ca să le facem să se simtă ‘ca acasă’ :)

  4. eu am o intrebare: oferiti demipensiune sau all-inclusiv pentru stimatele doamne gaini. poate vor emigra cateva de la Recas la Stanciova. ce ziceti?

  5. Daca e nevoie de all-inclusiv ca sa emigreze, mai facem o claca cu ceva gratare dupa si ne dezvoltam serviciile ;)

  6. Da de caine mai aveti nevoie, ca stiu de niste pui. Daca da, sa ma anuntati sa va puna unul deoparte. Si mai am de dat si limba mielului.

Lasă un răspuns

