Într-o zi de joi, că așa-i la noi

N-am mai scris nimic demult ca să nu invadăm, totuși, blogul Stanciovei doar cu postările noastre. Așa că vom scrie mai răruț și mai drăguț.

Îmi place din ce în ce mai mult aici. Casa arată de câteva zile a casă locuită și ne simțim tare bine aici. Căldurică, uneori chiar prea multă. Am spălat ferestre, pus perdele (chiar și una mare, la baie, pe post de perete), măturat verandă și poteca din jurul casei, am golit toate cutiile, am populat dulapul de haine, Calculatorul lui Gab stă în poziție finală și funcționează și în fiecare zi mâncăm ceva bun (zic eu :P)

Gab a fost și mai harnic. A tăiat trandafirul de care nu puteai intra în curte, era ditamai tufa, acum au mai rămas câteva fire, restul se pare că erau uscate. A avut ce tăia. A făcut și groapa de compost (care de fapt nu-i groapă, dar hai să-i zicem așa, că altfel nu știu). E micutză dar țapănă și arhisuficientă, credem noi, pentru gunoiul de la bucătărie și de la baie.

Ne-am plimbat azi până la magazinul nr. 2. Așa de cald și bine, se simțea primăvara în aer. Am trecut și pe la Maria, să vedem minunile de animăluțe din bucătăria ei. Ne-am gândit că parcă am fi în vacanță. Una permanentă, în care mai și lucrăm, dar ne place și deci nu-i baș muncă. Fain sentiment. Alt sentiment fain e să văd cum răsar semințele ce le-am pus de răsad. Răsar și cresc, și-s tare simpatice, dragele de ele. N-am pus multe, că n-avem multă lumină, doar câteva gulii și lintea pe care am pus-o să văd dacă germinează și a germinat. Momentan le merge bine, să vedem cum se descurcă pe viitor.

Despre tăiatul viei vom povesti probabil săptămâna următoare. Între timp ne lăudăm cu isprava vecinilor noștri, la care am participat și noi: prima răsadniță din viața lor! :)

Băieții au scos cuie din scânduri vechi și-au clădit răsadnița numărul doi, cea mare, iar Cristina și cu mine am adus bălegar de la vecini, l-am pus pe fundul răsadniței numărul unu, apoi pământ si pământ scurmat de cârtiță. Pus-am acolo semințe de roșii și ardei. Răsadnița cea mare va fi gata mâine de-abia, că deja apunea soarele când am pus bălegarul pe fundul ei.

După faptă și ispravă, și-am intrat să degustăm niște foarte bună salată de vinete, sărățele și alte bunătăți. Acum mă duc să-mi dau cu niște ulei pe mâini, că – așa cum a zis Cristina– mâinile se uscă dacă umbli cu ele prin pământ. Numa-bine, am primit și mănuși, pe viitor le folosesc. După aia, să văd dacă mai am chef să meșteresc la un separator mai fain pentru veceu, ăsta ce l-am făcut inițial nu-i cel mai nimerit.

Și-acum niște poze:

6 comentarii

  1. Puteti pune va rog si ceva stiri despre case de vanzare/inchiriat in satul stanciova? M-ar interesa…cu cat mai multi, cu atat mai mare veselia…si poate si mai buna starea satului

    • Cu cât mai mulți, cu atât mai mare veselia. Asta nu poate s-o nege nimeni :)

      Din păcate eu cred că problema vânzării/închirierii nu se poate rezolva decât la fața locului. Situațiile sunt multe și stufoase.

Lasă un răspuns

