Semne de primavară

Din perspectiva mea de gazda wwoof, cel mai clar semn de primavară este când încep să primesc mesaje de la potenţiali voluntari :). Pana acum s-au anunţat o americancă din Seattle (aprilie) şi un cuplu britanic-olandez (mai). In rest, îmi fac şi eu planuri pentru grădină (pe lângă gradina clasică cel mai mult îmi doresc să plantez mai multe tufe de zmeur şi coacăz) şi aştept să iasă soarele… Nu de alta, dar m-am săturat să îmi tot îngheţe nasul şi picioarele :)

Un comentariu

  1. Mai vreo saptamână am înțeles că nu scăpăm de frig; tocmai de-aia e fain că se-anunță wooferi primăvărateci, să nu uităm că vine și ea primăvară până la urmă :)

Lasă un răspuns

